Helló!! :)

Üdvözlök minden látogatót!

Ezúton meg is köszönöm hogy benéztetek :)

Ugyan nem ez az első blogom, de még igencsak fejlesztés alatt van, ezért szíves türelmeteket kérem, javaslataitok, véleményeiteket szívesen fogadom, építő jelleggel akár negatívat is :)
Igyekszem a legtöbbet kihozni az oldalból hogy te jól érezd magad itt, ezért te is légy tekintettel a munkámra és viselkedj kulturáltan.

Bal oldalon a képekre kattintva, a szösszeneteket olvashatjátok el. Ezek mindig gyakrabban jelennek meg, és mindig kép is van mindegyikhez!

Jó olvasgatást! :D


Lendford Castle -re kattintva a könyvem blogját is megnézheted :)

2014. április 3., csütörtök

Örök vita

Agy: Mégis mit hittél?
Hogy örökkévalóságot ingyen vehetnél?

Szív: Tudom mi jó annak szenvedés az ára...
De azt hittem járhat ennyi nekem mint megfáradt pára..

Agy:  Egy ember élete is kevés mindahhoz,
hogy végtelenségig láncolj valakit magadhoz!!

Szív: Tudom naiv voltam és ostoba...
Bár sose csattanna idő kegyetlen ostora!
Reméltem és vakon bízva hittem....
Akartam hogy kapjam mi sokat belevittem!

Agy:  Te szegény kicsiny, ügyetlen lélek!
Minden esésedkor csillogva huny ki fényed.
Miért nem vagy óvatos? Kissé megbúvó...?
Nem köthetsz életet azért mert téged óvó!!

Szív: Segíts nekem! Szólj! Mit tegyek?
Ahhoz hogy kapjak is mennyit kell elvegyek?

Agy: Segítek én mindig.... csak kezem ellököd!
Súgok eleget mégis fülednek ez mind sűrű köd..
Újra el fogsz esni... és én megszidlak!
Értem sírsz én meg minduntalan felhúzlak...

Nincsenek megjegyzések: