Helló!! :)

Üdvözlök minden látogatót!

Ezúton meg is köszönöm hogy benéztetek :)

Ugyan nem ez az első blogom, de még igencsak fejlesztés alatt van, ezért szíves türelmeteket kérem, javaslataitok, véleményeiteket szívesen fogadom, építő jelleggel akár negatívat is :)
Igyekszem a legtöbbet kihozni az oldalból hogy te jól érezd magad itt, ezért te is légy tekintettel a munkámra és viselkedj kulturáltan.

Bal oldalon a képekre kattintva, a szösszeneteket olvashatjátok el. Ezek mindig gyakrabban jelennek meg, és mindig kép is van mindegyikhez!

Jó olvasgatást! :D


Lendford Castle -re kattintva a könyvem blogját is megnézheted :)

2013. március 29., péntek


Amikor kinyitottam a szemem az első amit megláttam a végtelenség volt.
A bolyongó üresség, a kavargó világegyetem. A fény, a sötétség, az igazság és a hazugság. Abban a pillanatban az ő szemein keresztül akartam látni a világot. Az ő szemén keresztül akartam látni magam, bele akartam nézni a saját szemembe hogy megtudjam, vajon az én szememben is ennyi minden tükröződik, vajon az én szememből is így ordít a világmindenség?
Végig simított az arcomon és egyszerre minden amit eddig láttam eltűnt. Csak egy valami maradt a szemeiben, valami meleg és bársonyos. A lelkem simogatta, szívem foltozta.

Nincsenek megjegyzések: